[ANDROID] Connexió amb telefons amb Android

Grup de suport per als usuaris que es conecten amb FREEnet o Eduroam o bé per aquells que desitjen conectar a la xarxa de la universitat des de casa amb el VPN.

Moderadors: tenaj, fluengo

Re: Connexió a eduroam amb telefons amb sistema Android

EntradaAutor: fluengo » dt. feb. 15, 2011 3:01 pm

Syl ha escrit:Actualicé mi móvil de android 1.6 a 2.1 y ahora no me deja acceder a las páginas
que necesitan autenticación de la UJI (correo, aulavirtual, etc.), me dice que hay
un error con los certificados y no me carga la página. Con el resto de páginas no
tengo ningún problema.

Si, parece ser un problema con el navegador nativo de android, instalate el dolphin o el opera del market.
fluengo

Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 11:58 am

EntradaAutor: Syl » dv. feb. 18, 2011 1:54 pm

fluengo ha escrit:
Syl ha escrit:Actualicé mi móvil de android 1.6 a 2.1 y ahora no me deja acceder a las páginas
que necesitan autenticación de la UJI (correo, aulavirtual, etc.), me dice que hay
un error con los certificados y no me carga la página. Con el resto de páginas no
tengo ningún problema.

Si, parece ser un problema con el navegador nativo de android, instalate el dolphin o el opera del market.

Ya probé tanto con Opera como con Dolphin y sigue sin dejarme entrar, sigue apareciendo una alerta de seguridad diciéndome que hay problemas con el certificaco del sitio, que no es de un sitio de confianza.
Syl

EntradaAutor: fluengo » dt. feb. 22, 2011 11:22 am

Syl ha escrit:
fluengo ha escrit:
tengo ningún problema.

Ya probé tanto con Opera como con Dolphin y sigue sin dejarme entrar, sigue apareciendo una alerta de seguridad diciéndome que hay problemas con el certificaco del sitio, que no es de un sitio de confianza.

Acabo de problarlo con el Firefox para Android y me ha accedido sin problemas.
fluengo

Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 11:58 am

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 22, 2011 10:14 pm

fluengo ha escrit:Acabo de problarlo con el Firefox para Android y me ha accedido sin problemas.

No puedo instalar la versión para android de firefox porque el modelo de mi móvil no está soportado, además, de normal yo utilizo skifire como navegador y no el que viene predeterminado
Visitant

Re: [ANDROID] Connexió amb telefons amb Android

EntradaAutor: al108822 » dv. nov. 18, 2011 2:41 pm

Gracies!

Després d'un any, he descobert aquest post i a la fí puc emprar la red de l'UJI.

Gracies!
al108822

EntradaAutor: vmartguz » ds. nov. 26, 2011 12:51 pm

Hola en el meu smart Samsung amb Android, nou, adquirit aquesta setmana, he connectat al campus perfectament, seguint les teues instruccions, tant al Wifi de l'UJI com a l'Eduroam, així també podré connectar-lo quan vaja a altres universitats. Des dels despatxos de la Càtedra UNESCO de la Pau, m'ha resultat fàcil perquè tenim un punt wifi allí mateix. Gràcies per això i pel teu treball.

El problema que tinc és que com no tinc vpn en l'Android, no sé com accedir a les revistes i bases de dades que requereixen el reconeixement d'una IP de l'UJI a les revistes i bases de dades internacionals a què estem subscrits, como sí puc fer amb els portàtitls.

Algún suggeriment? Hi ha alguna aplicació a Android que m'ho permeta?

Ja em diràs.
Vicent
vmartguz

EntradaAutor: Victor M » dv. feb. 10, 2012 8:06 pm

Hola,

Os comento el poblema que tengo.Con un terminal android 2.3, le pongo todos los parametros segun se indica y le doy a guardar y no conecta.Al mirar la configuracion de red, desaparece el parametro de autentificacion de segunda fase (mschav...), parece ser que no lo guarda por algo.

Alguna idea?

Gracias.
Victor M

EntradaAutor: Álvaro » dt. feb. 28, 2012 4:24 pm

En Andriod si que es posible conectarse a la red de la UJI y ademas establecer un túnel VPN
Álvaro

EntradaAutor: Pep » dt. abr. 03, 2012 4:27 am

Hola, jo també crec que des del meu Android puc connectar-me a la Freenet. Tin el VPN, però el manual de l'Ipad no em servix, perquè ni han camps que estan en l'ipad i no en el meu HTC desire, i al revés.

Jo tinc el HTC rootejat i amb una custom rom, o siga que igual no tots els Android poden, però estic quasi segur que el meu sí, només em calen els paràmetres.

Aci vos puge unes imàtgens dels paràmetres a configurar.

Imatge
Imatge
Imatge
Pep

EntradaAutor: al101657 » dc. maig 23, 2012 8:58 pm

fluengo ha escrit:
al063983 ha escrit:Gràcies per la informació. Sempre he gastat la red de la Uji al portatil i no sabia molt be com conectarme amb el telefon.

Saps de alguna forma de poder conectarme per la VPN? Per el que he vist el protocol que s'utilitza no esta implementat en Android, de moment, pero desconec si hi ha algún software que ho permeta.

Salutacions.

Hi han programes de VPN però requereixen que tingues el sistema modificat per a obtindre "root", es a dir, control total. Per defecte, un usuari ordinari no pot emprar estos programes amb éxit. Has d'esperar a que t'arribe la actualització a la versió 1.6 del firmware per a poder conectar amb eduroam.
al101657

AnteriorSegüent

Torna a: Fòrums de suport i ajuda per a FREEnet - Eduroam - VPN

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16